Монголын маркетингийн холбоо албан ёсны эрхтэйгээр Ази, Номхон далайн бүсийн “Spikes Asia Festival of Creativity” наадмын “YOUNG SPIKES INTEGRATED COMPETITION 2022” тэмцээнийг хоёр дахь удаагаа гурван өдрийн турш амжилттай зохион байгуулж, өндөрлөлөө. Тус тэмцээнийг энэ удаа Соёлын яам “Соёлын бүтээлч сар” аянтай хамтран зохион байгуулж, “Young Spikes competition“-д оролцсон нийт 14 баг “Монгол өв соёл, үнэт зүйлсээрээ бахархдаг залуус” сэдвийн хүрээнд 30 цагийн турш ажилласан даалгавраа амжилттай танилцуулж шилдгүүд шалгарлаа. Тэмцээний тэргүүн байрт “VMLY&R” агентлагийн “JUMP STREET” баг “Үнэт өв-Монгол бичгээ суръя, ашиглая, хамгаалъя” төсөл, хоёрдугаар байрт “Optimal NMAX LLC” компанийн “THE OS” баг “Та үндэстний бахархал-MongolModeOn” төсөл, гуравдугаар байрт “Viral Agency”-ийн “A.D” баг “(Өв)өө өгүлэнэ” төсөл, “A team” багийн “Nomadic guide” төсөл шалгарлаа. Тэмцээний тэргүүн байрт шалгарсан “VMLY&R” агентлагийн “JUMP STREET” баг Ази Номхон далайн бүсэд Монгол улсаа төлөөлж, оролцох эрхийн эзэд болсон юм.