“Өдрийн сонин”-ы
саяхны нэг дугаарт “Иргэн Ариунболд танд өөрсдийн буруутай үйл ажиллагааны улмаас
хангалтгүй үйлчилгээ үзүүлсэндээ хүлцэл өчиж, уучлал гуйж байна” гэсэн гурван ч
хүний нэртэй зүйл нийтлэгджээ.
Үүнийг уншсан
уншигчид сошиалаар нэг шуугив. Юу болсон бэ гэхээр нэг хүн хоолны газар орж үйлчлүүлж
л дээ. Харин хоолны газрынхан түүнд хангалтгүй үйлчилгээ үзүүлж, уурыг нь барсан
уу, ямар нэг бухимдахаар зүйл болж. Ингээд өнөөх үйлчлүүлэгч хэвлэлээр албан ёсоор
уучлал гуйвал асуудлыг цэглэе гэсэн юм шиг байна. Мэдээж үүнийг хэргийн эзэд манай
сонинынхонд хэлээгүй л дээ. “Үйлчлүүлэгчээ гомдоосон юм аа. Танай сониноор дамжуулан
уучлалт хүсэх гэсэн юм” л гэснээс өөр зүйлгүй. Ингээд үйлчлүүлэгчийнхээ сониноор
дамжуулан уучлалт хүсэх саналыг гомдоогсод зөвшөөрч, нэгэн хэвлэлд гаргасан байна.
Харин өнөөх хүн “Олон хүн уншдаггүй ийм хэвлэлд гарсныг тооцохгүй, хамгийн олон
уншигчтай “Өдрийн сонин”-оор дамжуулан уучлал гуй” гэжээ. Ингээд л хоолны газрын
хэдэн хүн манай сонинд хандан хүлцлээ нийтлүүлсэн нь энэ. Маргаж, уурлах, гомдох
үе бишгүй л таардаг даа, амьдралд. Гэхдээ ойлголцож, инээж, нөхөрлөх нэг өдөр ч
бас бий.
Бусдаас уучлал
гуйх гэдэг тийм ч муу муухай зүйл биш. Тэдний энэ уучлал хүссэнийг уншаад сэтгэл
их л өег болчихлоо. Нөгөө эрхэм ч гэсэн тэднийг уучилж, тайвширсан байлгүй. Олон
мянган уншигч тэр хүмүүсийн уучлал хүссэнийг олж уншлаа. Тэр ч бүү хэл нийтийн сүлжээгээр
нэг яриа боллоо. Уучлал гуйна гэдэг амаргүй ч, уучлуулсан хойно сайхан. Уучлах ч
бас таатай. Хүнд уурлаж бухимдаж явах юу нь сайхан байхав. Хоёр тал аль алиндаа
өгцөө, авцаагүй боллоо. Хэн хэн нь санаа амарч, сэтгэлд нар гийгээ байлгүй дээ.
“Өдрийн сонин” та бүхнийг ойлголцоход тусалсан гэж найдна.