Categories
мэдээ нийгэм

ҮНДЭСНИЙ ЦЭЦЭРЛЭГТ ХҮРЭЭЛЭН иргэдээс ирсэн санал, судалгааны дүнг чиглэл болгон ажиллаж байна

Үндэсний цэцэрлэгт хүрээлэнгээс иргэдийн сэтгэл ханамжийн асуумж судалагааг 2020 оны 07 дугаар сарын 01–08-ны өдрүүдэд цаасан болон цахим хэлбээр авсан ба үндсэн хоёр чиглэлээр иргэдийн сэтгэл ханамжийг тодорхойлсон байна.

Байгууллагын үйл ажиллагаа болон худалдаа үйлчилгээ эрхлэгчдийн талаар иргэдийн сэтгэгдэл, санал хүсэлтийг үйл ажиллагаандаа тусгах зорилготой юм. Тус судалгаанд нийт 800 орчим иргэд оролцсон ба долоо хоногийн турш өглөө, өдөр, оройн цагуудаар авсан байна.

Иргэдийн санал хүсэлт, шаардлагыг үйл ажиллагаандаа тусгах зорилготой “Цаашид үндэсний цэцэрлэгт хүрээлэнгийн үйл ажиллагааг сайжруулахын тулд таны санал?” гэсэн асуулгад хамгийн их давтамжтайгаар ирсэн саналыг эрэмбэлбэл нэгдүгээрт шорлогны үйл ажиллагааг зогсоох, цэгцлэх, утаа, үнэргүй хоол, үйлчилгээ эрхлүүлэх гэсэн байна. Мөн эрүүл ахуйн шаардлага хангадаггүй, цэцэрлэгт хүрээлэнгийн ойр орчмын айл, оршин суугчдад шорлогны үнэр, утаа цонхоор орж ирдэг гэсэн хариултыг өгсөн байна. Хоёрдугаарт ногоон байгууламжийг нэмэгдүүлэх, хүчил төрөгч ихээр ялгаруулдаг мод, бут, цэцэг тарих гэсэн бол гуравдугаарт гар дээрээс худалдаа наймаа эрхлэгчдийг болиулах, цэгцлэх гэсэн хариултуудыг хамгийн их давтамжтайгаар ирүүлсэн байна.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *