“Твиттер” энэ оны II улиралд хэрэглэгчдийнхээ тоог нэмэгдүүлж чадаагүй байна. Улирлын орлогын хэмжээ нь шинжээчдийн таамгийг давсан ч хувьцаа нь арилжааны эхэнд есөн хувиар унажээ. “Twitter”-ийн сар тутмын идэвхтэй хэрэглэгчдийн тоо хоёрдугаар улиралд 328 сая байж. Энэ нь өмнөх улирлаас өөрчлөгдөөгүй дүн юм байна. Орлогын хувьд 4.7 хувиар буурч, 573.9 сая ам.доллар болжээ. Ийнхүү компанийн цэвэр алдагдлын хэмжээ 116.5 сая ам.доллар болж өсчээ. Германы стриминг үйлчилгээний “Soundcloud”-д оруулсан хөрөнгө оруулалтын үнэлгээг 55 сая ам.доллараар бууруулсан нь уг компанийн орлого буурахад нөлөөлсөн байна. “Tвиттер”-ийн удирдлагууд тогтвортой, ашигтай ажиллахын тулд видео чиглэлийн үйл ажиллагаанд их хэмжээний хөрөнгө оруулалт хийж эхэлсэн юм. Борлуулалтын хэмжээ оны II хагаст ч нэмэгдэхгүй байх төлөвтэй гэж компанийн удирдлагууд үзэж байгаа юм.
Categories