Нийтийн тээврийн үйлчилгээнд явж байгаа 985 автобусны 560-ынх ашиглалтын хугацаа энэ жил дуусна. Үйлдвэрээс гарсан шинэ автобусыг 12 жилийн хугацаанд ашиглаад үйлчилгээнээс халах стандарттай. Манай улсын хувьд энэ стандартыг түр тэдгэлзүүлж энэ оны 12 дугаар сарын 31 хүртэл хуучин автобусуудаа үйлчилгээнд явуулахаар болжээ. Эдгээр автобус стандарт болон технологийн хувьд хоцрогдсон, дизель түлш ашигладаг учир агаарын бохирдолд нөлөөлдөг хүлэмжийн хий ялгаруулдаг сул талуудтай. Эдгээр автобусыг цахилгаан болгож парк шинэчлэл хийх бодлогын асуудал яригдаж байгааг Авто тээврийн бодлогын хэрэгжилтийг зохицуулах газраас танилцуулсан.
Нийтийн тээвэрт явж байгаа автобусыг жилд хоёр удаа үзлэг оношилгоонд хамруулдаг төдийгүй утаа их ялгаруулдаг үндэслэлээр 150 автобус тэнцээгүй.
Өнгөрсөн онд төсвийн хөрөнгөөр 106 автобус худалдаж авахаар төлөвлөсөн ч 35 автобус л авч чаджээ.
Монгол Улс нийтийн тээвэртээ бүрэн парк шинэчлэл хийчихвэл авто замын түгжрэл буурахад түлхэц болох боломж бий. Судалгаагаас харахад, нийтийн тээврийн үйлчилгээ, хүрэлцээ муу, автобус шаардлагаа хангадаггүй зэрэг асуудлаар хоёр хүн тутмын нэг нь хувийн унаагаар зорчдог гэнэ.