“Cambridge Analytica”-г тойрсон дуулиант шуугианы дараа “Фэйсбүүк” нэг шийдвэртэй нүүр тулсан. Тэгвэл уг компанийн ажилтнууд гуравдугаар сараас эхлэн нийгмийн сүлжээнд дахь зөрчилтэй хуудаснуудыг хаах ёстой байсан. Мөн тэр 400 гаруй аккаунтыгустгах ажил саяхан дууссанбайна. Энэ тухайгаа өөрсдийн цахим хуудаснаанийтэлсэн байжээ.
Нийтлэлд “Бид мөрдөн байцаалтын эхэн үеэс л мянга мянган програмыг судалж эхэлсэн. Мөн 400 гаруй хуудсыг хааж дууслаа. Бид хаахдаа хүмүүс өөрсдийнхөө програмд өгсөн өгөгдлөө хэрхэн ашиглаж байгаагаас шалтгаалан цаашдын үйл ажиллагааг нь зогссон” гэсэн байжээ.
Мөн “Фэйсбүүк” цахим орчны шинэ дүрмийн дагуу хэрвээ хэрэглэгч 90 хоногийн дотор өөрийн хуудсыг ашиглаагүй бол устах дүрэмтэй. Мөн дахин өөрийн хуудасны талаар мэдээлэл авах боломжгүй болох аж.
Гуравдугаар сард The New York Times сонинд нийтлэгдсэн нийтлэлийн дараа Фэйсбүүк компани томоохон шуугианы төвд байсан. Нийтлэлд Cambridge Analytica-д нийгмийн сүлжээн дахь мэдээллийг тараасан тухай байсан юм. Тооцооллын дагуу 87 сая хэрэглэгчдийн хувийн мэдээллийг алдсан байжээ. Дөрөвдүгээр сард тус компанийн захирал болох Марк Зукерберг нь АНУ-ын конгрессын хэлэлцүүлэгт хоёр ч удаа оролцох хэрэгтэй болсон юм. Хэлэлцүүлгийн үеэр цаашид хэрэглэгчийн хувийн мэдээллийг зохицуулахад илүү болгоомжтой байх болно гэдгээ амлаж байжээ.