Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газар, Төрийн албаны зөвлөл, НҮБ-ын Хөгжлийн хөтөлбөр “Монгол Улсад мэргэжлийн, иргэн төвтэй төрийн албыг төлөвшүүлэх нь” төсөл хамтран “Стандарт, хэмжил зүйн газраас иргэд, үйлчлүүлэгчтэй эргэх холбоог сайжруулах” төслийг хэрэгжүүлж байна.
Төслийн хүрээнд Стандарт, хэмжил зүйн газрын ажил, үйлчилгээний талаарх судалгааг иргэд, үйлчлүүлэгчдээс авч, тэдэнтэй эргэх холбоог сайжруулах тухай хэлэлцүүлгийг Орхон, Дархан-Уул, Сэлэнгэ, Булган аймгийн Стандарт хэмжил зүйн хэлтэс хамтран зохион байгуулав. Ингэхдээ иргэд үйлчлүүлэгчийн санал, хүсэлт, өргөдөл, гомдлыг хялбар, хүнд сурталгүй, цахим хэлбэрээр авах нь зүйтэй гэж санал нэгджээ.
Санал асуулгад оролцсон хэрэглэгчид Стандарт, хэмжил зүйн газраас баталсан үндэсний болон олон улсын стандартуудыг цахимаар харах боломжгүйд шүүмжлэлтэй хандсан учир гар утасны аппликейшн ашиглах эхний загварыг 2020 оны 10 дугаар сард хэрэглээнд нэвтрүүлэхээр ажиллаж байна.
Аж ахуйн нэгж байгууллагууд хэрэглэх стандартаа бүртгүүлэх, хэмжил зүйн ажил үйлчилгээ болон дотоодын бүтээгдэхүүнийг баталгаажуулах хүсэлтийг цахимаар хүлээн авах боломжийг судлан, 5 төрлийн үйлчилгээг цахим хэлбэрт шилжүүлэх зураглалыг хэлэлцүүлгийн явцад гаргав. Стандарт, хэмжил зүйн газар, орон нутгийн 20 хэлтсийнхээ цахим хуудсыг бүрэн шинэчлэх аж. Тус байгууллагаас дээрх хувилбаруудыг хэрэгжүүлэхэд зориулж, 11.3 сая төгрөгийг шийдвэрлэсэн нь том дэмжлэг болсныг төслийн багийнхан онцоллоо. Одоогоор 1800-2525 тусгай дугаар ажиллуулан хэрэглэгчдийн санал, хүсэлтийг хүлээн авдаг. Цаашид цахим хуудас, ухаалаг төхөөрөмжид суурилуулах боломжтой программ ашиглан иргэд, үйлчлүүлэгчдийн санал, хүсэлт, өргөдөл, гомдлыг хүлээн авах загварыг ч мөн хэрэглээнд нэвтрүүлэхийг зорьж байна.