Categories
мэдээ

Бараа бүтээгдэхүүний үнэ зорилтот түвшнээс 2 дахин өсчээ

Аливаа улсад бараа бүтээгдэхүүний үнэ өссөн эсэх ерөнхий дүр зургийг инфляцын түвшнээс нь харж болдог. Манай улсын инфляцын зорилтот түвшин 6 +- 2 гэдэг. Энэ нь инфляц зургаан интервалаас найм, дөрөвт хүрэх нь хэвийн үзэгдэл гэж үздэг байна. Гэвч түүнээс дээшлээд ирвэл бараа бүтээгдэхүүний үнэ тэр хэрээр өсөж байгааг илэрхийлдэг аж.

Харин Монгол Улсад зорилтот түвшин буюу зургаан хувиас хоёр дахин илүү нэмэгдэж улсын хэмжээнд инфляц 13.4, Улаанбаатар хотын хэмжээнд 14.8 хувьд хүрсэн байна.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *